نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

محمدی‌راد: برگزاری پلی‌آف به‌صورت متمرکز عادلانه نیست|هیچ کجای دنیا چنین کاری نمی‌کنند

  • کد خبر: ۹۹۶۴۷
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
محمدی‌راد: برگزاری پلی‌آف به‌صورت متمرکز عادلانه نیست|هیچ کجای دنیا چنین کاری نمی‌کنند
سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برگزاری مرحله پلی‌آف به صورت تمرکز را عادلانه نمی‌داند!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر والیبال با قرار گرفتن تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در رتبه نخست جدول رده‌بندی (۲۰ برد و ۵۹ امتیاز) به پایان رسید.
رحمان محمدی‌راد با ارزیابی عملکرد تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در مرحله گروهی گفت: خدا را شکر مرحله گروهی با تمام سختی‌هایی که برای همه تیم‌ها داشت تمام شد و در بهترین جایگاه قرار گرفتیم. جا دارد از کل مجموعه فولاد مبارکه سپاهان، اعم از مدیران، بازیکنان و کلیه کادرفنی تشکر کنم. امیدوارم از جایگاهی که توانستیم در بین ۱۴ تیم کسب کنیم، به بهترین شکل ممکن در مرحله پلی‌آف استفاده کنیم. انشاا… هماهنگی تیم و مسابقاتی که تا به امروز برگزار کردیم به ما کمک کند تا پلی‌آف که مهم‌ترین مرحله مسابقات است را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.
سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با اشاره به تقابل تیمش با پاس گرگان در مرحله پلی‌آف افزود: حریف‌مان یکی از تیم‌های خوب و شگفتی‌ساز این دوره از مسابقات است که عملکرد بسیار خوبی در جریان مسابقات داشت و با شایستگی به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کرد. احترام خاصی برای پاس گرگان قائل هستیم و پیش‌بینی یک بازی سخت مقابل این تیم را داریم.
محمدی‌راد با اشاره به نتایج تیمش در مرحله گروهی مقابل پاس گرگان، ادامه داد: در هر دو بازی مرحله گروهی مقابل پاس گرگان به پیروزی رسیدیم، ولی آن مرحله گذشته است. مرحله پلی‌آف با شرایط یکسان برای همه تیم‌ها برگزار می‌شود و همه در این مرحله از شانس برابر برخوردار هستند و با این حساب فکر می‌کنم نتایج مرحله گروهی تاثیر چندانی در پلی‌آف نداشته باشد.
وی در خصوص برگزاری مرحله پلی‌آف به‌صورت تمرکز گفت: عادلانه نیست. به هر حال یک تیم در کل فصل برای کسب بهترین جایگاه تلاش می‌کند، اما با برگزاری رقابت‌های پلی‌آف به‌صورت متمرکز، عملا نمی‌تواند از این جایگاه استفاده‌ای داشته باشد. به نظر من فرمول برگزاری مسابقات ایراد دارد. کل فصل به‌صورت رفت و برگشت برگزار شد، اما مرحله پلی‌آف که تنها دو سفر برای تیم‌ها به همراه دارد را به‌صورت متمرکز برگزار خواهیم کرد! البته اکثریت آرا بر این بود که مسابقات پلی‌آف به‌صورت متمرکز برگزار شود، ولی هیچ‌جای دنیا این‌طور نیست. همین حالا که شرایط کرونایی خوبی حاکم نیست، مسابقات لیگ دسته یک را به‌صورت رفت و برگشت برگزار می‌کنیم. این درحالی است که به لحاظ درجه اعتبار، مسابقات لیگ برتر از جایگاه نخست برخوردار است و نمی‌دانم به چه علت لیگ دسته یک باید به‌صورت رفت و برگشت باشد، ولی پلی‌آف لیگ برتر خیر!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->